God jul på er alla!

Just nu sitter vi som resten av Sverige och spelar Bingolotto, fårse om man har någon tur att vinna ikväll :-) Nu iallafall har jag min nya kamera och jag är toknöjd. Har faktiskt lärt mig den ganska fort, men det är massa finesser som jag ska läsa om i boken som följde med. Det bästa av allt är att skärmen går att vrida ut och snurra på. Ska läsa på lite mer och fortsätta kolla på bingolotto.


Sitter och mumsar på smarriga chokladdoppade pepparkakor från Åre Chokladfabrik.




Testade att ta en egobild med den vinkelbara skärmen, busenkelt. Och min sambo som sitter och leker med sina nya telefon i bakgrunden, den är så fin. Jag är inte alls avis, inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback