Frånvarande.

Ja, ni har nog upptäckt min frånvaro här. Och en ännu längre frånvaro i min andra blogg. Men det ska det bli ändring på snart. Peter's dator kom lägligt tillbaka från lagningen då min kraschade så nu ska det bli bättre updatering. Det är mycket jobb också. Imorgon ska jag jobba 14 timmar med en timmas mellanrum, ja det blir tufft. Men det är så skönt att ha gått från att göra ingenting till att jobba hela tiden, än så länge trivs jag med det jättebra. Har alltid varit sån att när jag jobbar, så jobbar jag. Ingen frånvaro brukar det vara på mig, är riktigt ordentlig att vara och jobba mycket, och låånga timmar. Oj, nu skröt jag massor. Så osvenskt, men fasiken så nöjd jag är. Och lycklig!

Nä, nu ska jag ta mig och se en film med Limpan och sen sova. Är ju en dag imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback