Jobb och recept tips.

Idag hoppade jag in på jobb och jag är så glad att jag får jobba. Och på ett så fint ställe med trevliga arbetskamrater! Idag har jag fått smaka på en riktigt, riktigt god fiskgryta och morotsbröd till det. Ska fråga efter recept imorgon!

Iallafall, kommer att jobba resten av veckan och det kommer att bli dåligt med recept här. Så därför tänkte jag lägga in andra bloggares recept och tipsa om dom här. Bra ide va? Då får ni se andras smarriga recept också.

Vill ni tipsa om någon annans recept eller något som ni själv kanske lagat? Skicka en länk till inlägget i en kommentar så kommer jag att publicera era recept och länka till eran blogg. Det går också bra att maila för er som vill, [email protected].

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback