Jag och min lilla skorv.

Som inte är en plutt längre. Min stora kille! Får bara ta kort på han om jag är med på bilden. Ibland luras jag och säger att jag ska fota en av hans leksaker. Då kommer han med på bild ;) Även en pose kan han bjuda på. Han tillrättavisade mig också för ett tag sen.

Jag: Vilken fin liten hamster du har fått!
Erik: Nej Bella, det är faktiskt en guldhamster.

Klart det är en guldhamster, dumma mig ;)




Var själv på stan med Erik och skulle köpa leksaker. Självklart är det bara Bilar som gäller ...


Erik ville att Matilda skulle visa en bild på en dumper. Hur fasiken vet ungen vad en dumper är? Hon hade dock ingen, men massa traktorer och annat fick han se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback