Italiensk tapas!

Sen Italien har jag inte kunnat äta så mycket italiensk, just för att jag verkligen föråt mig på vissa grejer. Men igår kom det ett riktigt begärlig sug som bara sa att jag var tvungen att äta italiensk! Och så fick det bli. Fast även en liten bit brie från frankrike och torkat renkött från norr fick slinka med på på tallriken ;)

I Sicilien köpte jag den godaste olivoljan som jag smakat, den har jag snålat med hitills, men inte igår ;)


Jag kan lova att det var helt fantatiskt gott, mmh. Det här får bli min lunch idag också ;)

Kommentarer
Postat av: Grey

Måste säga att det ser fantastiskt gott ut. Blev väldigt sugen när jag såg bilden.
Är det fyllda paprikor i skålen längst upp i mitten? Om det är fallet, vad har du valt att fylla dom med?
Känner även att jag måste kommentera skumtomtarna på den övre bilden. Det var verkligen ingen bra vinkel att ta kort på dom från. Såg ut som något helt annat än skumtomtar. :P

Svar: Dom är fyllda med färskost :-) Hahaha, ojdå. Det har du så rätt i, det såg jag då inte, men jag förstår vad du menar :p
mycookingheart.blogg.se

2012-12-10 @ 23:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback