Ursäkta min frånvaro.

Trots att bloggen inte ska kännas som ett tvång, så ligger tanken och småilar i bakhuvudet. Någon som känner samma? Att man måste uppdatera fast man inte har tid eller fantasi.

Fantasi har jag, nu är det bara att tiden inte räcker till. Vi har haft en hektisk vecka på jobbet och det har blivit mycket övertid. Kom nyss hem från ett 14 timmars pass, ska sova några timmar och köra 14 timmar till. Idag har vi haft after work premiär, det har varit kul med stressigt, förberedelserna blev klara in i det sista! Men på söndag får jag helg, den är efterlängtad. Och nästa helg är jag dessutom ledig en lördag, det händer inte ofta. Det var väldigt längesen jag var ledig en lördag, måste ha varit i november sist. Men jag klagar inte! Efter att ha varit arbetslös så har jag aldrig tackat nej till övertid eller klagat på att behöva jobba längre, det är sånt som hör till.

Jaja, nog med jobbprat. Nu ska jag faktiskt sova. För imorgon är det ännu en hektisk dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback