En liten överblick hos oss.

Tänkte visa litegrann hur vi bor, för det finns nog några som läser och kanske är intresserad av det. Jag själv gillar att kolla bilder på hur folk bor, kolla hur folk har inrett och det ser alltid så mysigt ut. Det finns dock alltid något man vill ändra här hemma, man blir aldrig nöjd, men just för tillfället är jag nöjd hur det ser ut hos oss :-) Men julgrejerna ska ner, haha. Jag är nog den enda som fortfarande har kvar julgardiner och lampor från julen?






Rottingfotöljen & fårskinnet är nytt, de köptes på Ikea. Fick passande nog ett presentkort i julklapp.




En tallrikshylla har vi också skaffat (pyntet är bara tillfälligt), och att klippa bort lapparna från handdukarna har jag visst glömt ser jag nu.

Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Vart har du hittat tallrikshyllan bella? Superfin ju!



Du har fått en award av mig snygging!

2012-01-21 @ 20:58:37
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilka bra bilder du tar, ser ju ut som värsta proffsfotona! :D

Men jag ska inte fråga vilken kamera du har, det är ju fotografen som gör jobbet! ;)

2012-01-26 @ 18:13:09
URL: http://maliinnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback