Krångel och frustration.

Börjar vara less vårat internet, eller om det är Peter's dator det är fel på. Både och tror jag! Dessutom så har ju jag ingen dator. Den går ju fortfarande på garantin så jag kan ju skicka in den. Men jag har valt att inte göra det .. Jag frågade om dom kunde spara bilder och sånt eller se till att det blev kvar på datorn, det kunde dom ju givetvis INTE. Men då har vi varit förbi hos Datorfixarna och dom kunde rensa hårddisken och få över allting på skivor, nästan för bra för att vara sant, MEN! Alltid ett stort men. Då när jag skickar in den kommer det inte gå på garantin utan får betala 3000:- för att få den lagad. Så då är det lika bra att köpa en ny dator. För jag anser att alla bilder jag har på den är mer värt än en dator. Både jag och Peter har en Asus, ALDRIG mer säger jag bara! Peter har skickat in sin ett antal gånger för att få sin fixad. Den lyckas alltid komma tillbaka, med utbytta delar som inte är fel på och det som är fel förblir ofixat.

Oj, nu blev det ganska mycket dator prat här. Det jag egentligen ville säga helt enkelt, är att internet funkar! Så jag ska passa på att föra in lite bilder och göra några tidsinställda inlägg :-) Hela tre st recept som ska upp och ett om dagen blir det!

Kommentarer
Postat av: pernilla öhman

bränn ner allt själv på en skiva eller för över korten till en extern hårddisk

2012-01-09 @ 22:45:44
URL: http://pernillaohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback