Vad i helsike ska jag laga?

Tjejmiddag hos mig imorn, Sandra står för efterätten, men vad ska jag laga!? Samtidigt som jag skulle kunna göra något lätt, som tacos, så känner jag att jag vill göra något roligt! Får spåna lite på internet och se om jag får några tips!

Ikväll har vi varit och kollat på hockeyn. Luleå tog hem 3 fina pinnar! En riktigt skön match och Luleå dominerade nästan hela matchen. Koivisto fick det att se enkelt ut & domarna var dumma i huvudet som vanligt, men en mycket bra match! Nästa år ska jag skaffa säsongsplats.

Kommentarer
Postat av: Emma

Laga den dubbelmarinerade fläskfilen som jag la ut kring nyår! Förbaskat god!!! Och inte alls så avancerad :)

2012-01-23 @ 23:55:36
URL: http://emmaala.blogg.se/
Postat av: Linnda

Åh jösses vilken fin hårfärg du har nu!(på profilbilden) Du klär verkligen i den. Ville bara säga det :) Och att jag älskar dina recept ;)

kram

2012-01-24 @ 15:55:11
URL: http://linndapson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback