Grattis till mig själv då!

Idag blir jag 23 år, 23 ÅR! Känns som det var nyss jag fyllde 18 och sprang på krogen som ett tok. Nu får jag det där roliga orangea kuvertet i posten som påminner mig om pensionen. Är jag vuxen nu? När räknas man som vuxen egentligen? Är det när man fått barn? Jag känner mig som 16 iallafall. Okej, jag fyller bara 17 säger vi.

Min födelsedag kommer jag att fira på jobbet. Så tårtan åker med dit. Igårkväll bakade jag bottnarna till en marängtårta. Maräng är ju lite tjurigt att göra dagen innan. Eller alltså, att göra tårtan färdigt. För då smälter bara marängen ihop med grädden och det blir bara en sötslisk tårta. Men idag har jag byggt ihop den! 




Såhär blev resultatet. Blev nästan en repris på förra årets, förutom att denna gång blev det en med maräng.

Kommentarer
Postat av: Maria

grattis i efterskott!!

mumsig tårta!

2012-03-05 @ 21:08:53
URL: http://inthearena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback