På min mammas begäran.

Mamma: Bella, vad önskar du dig i julklapp?
Jag: Men mamma, jag är är för gammal för sånt där.
Mamma: Nä, men du måste lägga upp en önskelista i bloggen.

Varför mamma vill att jag ska lägga upp en önskelista är helt enkelt för att hon ska få något att välja mellan. På något vis så lyckas jag alltid veta vad jag får i julklapp. Jag känner också att jag börjar bli lite för gammal för att "önska" mig något. Men jag gör min mor till lags, och lägger upp en sån där önskelista här då. 

Till mamma: Om du nu verkligen måste veta vad jag verkligen vill ha/behöver så är det en ny elvisp (min går på sista refrängen), vinglas, träslevar, silikonmatta, förkläde och en diskmaskin (ja, det behövs!!)






1. Electrolux Diskmaskin ESF65049W. 2. Silikonmatta. 3. Träslevar. 4. Samsung Galaxy S3 (om man får drömma). 5. Presentkort, tex Ikea, Mio, Bikbok el Indiska. 6. Morberg lagar husmanskost. 7. Rödvinsglas från Iittala. 8. Elvisp. 9. Förkläde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback