Smaksatt Creme Fraiche från Norrmejerier.

Innan jul så skickade Norrmejerier lite kuponger på deras nya smaksatta creme fraicher i nya förpackningar. Jag ska nu laga något smarrigt av dom här! Frågan är bara vad? Champinjon och kantarell har jag redan bestämt vad jag ska göra med. Men har ni något tips vad jag ska göra med vitlök/örter? Hojta till vad ni vill se för recept! Don't be shy!

Visste ni förresten att Norrmejerier skänker 50 öre per såld burk till att finansiera en lekplats här i Norra Norrland? Superbra! Tycker man har sett så många förfallna lekplatser. Vill du att din plats ska få en fräsch och fin lekpark Klicka in här och föreslå en plats!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag gjorde en bacon-skinksås med vitlök-örter och milda! GOTT! :)

Svar: Mums! tack för tipset :)
mycookingheart.blogg.se

2013-02-04 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback