En skrivare, kopiator och scanner i ett.

Nu är många vuxenpoäng samlade. Men nu är den äntligen här hos oss! Så jobbigt varenda gång man behöver ett papper utskrivet så är det knappt någon man känner som har en skrivare. Hur bra som helst! Har länge velat pyssla med att göra egna tavlor och skriva ut bilder. Jag får aldrig tummen ur röven för att skicka bilder på framkallning, tycker det bara är jobbigt att välja ut vissa foton. Nu kan jag köpa fotopapper och skriva ut exakt de bilderna jag själv vill ha, så roligt! Den här och jag kommer att ha mycket kul tillsammans, och färgpatroner följde med. Men jag måste nog köpa extra färgpatroner så det finns, just in case ;)

Nu kan jag dessutom börja med en egen receptbok, skriva ut och göra till en bok. Roligt! Då finns den kvar till mina barn.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Får man fråga vart du köpt denna skrivare och hur mycket den kostar? :)

2011-12-08 @ 09:34:17
URL: http://thelifeandtimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback