La Giara, Sicilien.

Vi besökte verkligen de bästa ställena att äta ute på i Taormina, La Giara var ett av de ställena. De har blivit rekommenderad av Michelin Guiden, så det var verkligen ett plus. Såklart förväntningarna var höga! Jag vågade testa nya grejer. Och jag blev verkligen inte besviken. De hade också livemusik från någon lokal känd sångerska, så mysigt. Sex rätter blev det, efter det gick vi direkt och la oss, haha. Helt jäkla knäckta!


Min fina prins ♥


En aptitretare som bestod av broccolisoppa.


Kammusslor med mozzarella, tomat och sotat bröd.


Pasta la Limone med krabba.


Oxfile fylld med cikoria, duchesse och Williams päron.


Den helt underbara utsikten från restaurangen ner mot Naxos.


Creme Brulee med fruktsallad.


Supergod mango sorbet!


Åsså jag då ..

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är sjukt så bra kvalla det var på bilderna!

2012-09-08 @ 06:56:08
URL: http://emmaala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback