Jul ledighet!

Vilka långa dagar det har varit, jag och hon som jag har jobbat med har hela tiden räknat ner sen 1,5 vecka tillbaka. Och idag är dagen verkligen här! Är lagomt trött i benen och kroppen, de här 3 senaste dagarna har jag jobbat 45 timmar totalt, herregud. Behöver vila massor! Ska njuta massa som det bara går. Kom även hem med en stor låda godis, glögg, foreller bla. från julbordet. Samt en stor påse med massa gotta som extra julklapp. Fick ju en fin julklapp under personalfesten som jag inte visat, får göra det till veckan. För från och med imorgon kommer jag kunna ta bilder igen, då är jag ägare till en ny systemkamera, iih vad kul!

Oj vad mycket det här blev nu då! Ska sova nu, imorgon väntar shopping med min bästa vän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback