Önskelista.

Det är ju jul snart så då kan jag ju passa på att lägga upp min önskelista. Skulle klarar mig fint utan massa prylar, men alltid kul att önska sig grejer, och det får man ju :) Fast det är klart, får jag något så klagar jag inte ;-)



1. Presentkort på Cervera så att jag kan köpa nytt porslin. 2. Ett ordentligt knivset till jobb/privat från tex Global, Kyocera eller Kai. 3. Taklampa till vardagsrummet, den här från Ellos. 5. En ny plattång då min inte funkar längre, den här från Eleven.se. 4. Lite serier går alltid. Första säsongen av 90210, The Vampire Diaries och Glee tex. 6. Presentkort på Ikea. 7. Nya sängkläder, dessa från H&M. 8. En kompaktkamera från Canon, denna från Netonnet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback