En helg med full rulle.

I fredags jobbade jag till 3, igår jobbade jag till halv 12 på natten och idag har jag grattat min lillebror Erik som fyllde hela 3 år. Han är så fin och jag blir så otroligt fylld av kärlek av att vara med mina småsyskon. Det är det enda jobbiga att inte bo i Älvsbyn, att kunna träffa mina småsyskon när jag vill. Och vännerna då förstås. Men det löser man alltid :-)

Har också hunnit att äta middag hos Maria & Lars, dom bjöd på en jättegod köttfärslimpa, mums. Sen for vi till Emma och fick änltigen se hennes lilla tjej, så otroligt fin. Men det var sista gången jag tog med pojkvännen till någon som nyss fått barn, annars blir han ju så sugen :p Och nyss kom vi hem från bion, såg en film som jag inte riktigt kunde sätta fingert på om den var bra eller dålig. Contagion hetet den.

Det blev en lång uppdatering om läget, men inget recept har jag hunnit lägga upp då det har varit full rulle hela helgen, men imorn så. Då ska jag göra vitlökskyckling! Har även tänkt att testa på och göra en grekisk pyttipanna någon dag. Någon som har tips vad för gott man kan sätta i en sådan?

Kommentarer
Postat av: vonskareng

är inte så inne på det här med grekiskt... hoppas du lägger upp receptet sedan iaf :D

2011-10-31 @ 19:59:28
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback