GastroNord & Vinordic.

Sen 1-2 månader sen fick jag veta att våra chefer har bokat en resa för oss som jobbar. Nämligen till Älvsjö på GastroNord och Vinordic mässan. Jag ser så framemot den här resan! GastroNord är norra Europas största fackmässa för hotell, restaurang och storkök. Vilken upplevelse det kommer att bli! Har hört talas om den här mässan men trodde aldrig jag själv skulle ha chansen att fara på den. Den 24 april sticker vi! Jippie! Oj vad jag ska äta, smaka, njuta, suga i mig information som en svamp och bara må.

Någon annan från södra Sverige som kanske ska dit?


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag ska oxå dit :) bor i mitten av skåne. Går hotell o restaurang och ska åka dit med min klass. kommer verkligen bli jättekul o häftigt!

Tack för all fantastisk inspiration på din blogg :)

2012-04-22 @ 13:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback