Vinterjacka hit och dit.

Panik! Jag har ingen vinterjacka idag kom jag på. Bara höstjackor. Det upptäckte jag när jag var ute efter en höstjacka! Inne på Vildmarksliv så kollade jag på en Fjällräven, i höst modell. Men då kommer jag på mig samtidigt när han pratar om vinter modellen som kommer om en vecka, att jag faktiskt inte äger en vinterjacka. Nä, men då har jag bokat fast en jättefin vinterjacka som jag tror kommer att passa jättebra. Tur att jag inte hittade en höstjacka då, hur tänkte jag där? Så, i slutet av nästa vecka ska jag in och prova. Någon som har en sådan här? Är den ordentligt varm på vintern?





 
Fjällräven Greenland Winter jacket

Kommentarer
Postat av: Hanna - sjuksköterskestuderande

Var sugen på att köpa den som höstjacka, fanns dom inte i min storlek där jag tittade..

2012-08-29 @ 21:09:27
URL: http://mittliviovik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback