Är det här en choklad-kexchoklad? Eller ...



På Ica igår hittade jag dessa godingar. Har även kommit fram till att Coop är väldigt sega på att få in nyheter! Till och med den lilla kiosken runt hörnet får in godis nyheter före Coop, vad är det här? Så jämt då jag är ute efter nyheter så går jag på kiosken eller Ica.

Hursomhelst, jag älskar denna! Aldrig varit mycket för kexchoklad, tycker att det är för mycket kex och för lite choklad. Men nu, äntligen! En bättre version med mindre kex och mer choklad, mmmh. Dock så kan man inte äta för många bitar, den är ganska söt. Men jag rekommenderar den till er alla som hellre äter chokladen istället för kexen. Smaskens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback