En liten önskelista ..

Nyss var det jul och snart fyller jag år (2 mars), hela 23 blir jag! Närmare 25 än 20. Och självklart var jag tvungen att göra ihop en önskelista. Bara köksgrejer vill jag ha. Eller presentkort då, det går också bra. 

En köksmaskin har jag velat ha länge, med en ordentlig skål i rostfritt stål. Dom är ju skitdyra dom här Kitchen Aid och den används ju inte för jämnan. Så jag skulle nöja mig med den här fina köksassistenten (går att köpa här) som dessutom har en köttkvarn! Minst lika bra, och billigare. Sen vill jag ha en glassmaskin (går att köpa här) och en chokladfontän (går att köpa här), vad kul att alltid ha hemmagjord glass eller bjuda kompisarna på en tjejkväll med chokladfontän.



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Gillar du inredning, med inriktning på den franska lantstilen & shabby chic? Då har jag kommit rätt. Jag kombinerar det gamla med nytt. I min blogg Hemlängtan visar jag er hur jag inreder, hur man bakar bullar i 15 cm klack, vardagen som en ensamstående mamma och mitt intresse för skyhöga stilettklackar. Numera finns även mizs -hemlängtan på Facebook. Joina oss gärna där. Välkommen

2012-01-19 @ 16:16:23
URL: http://www.nattstad.se/mizs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback