En riktigt klipp på tyllar!

Jag köpte dessa tyllar i september förra året. Har dock bara hunnit använda dom 2 gånger men det ska det bli ändring på. Inte så länge till min födelsedag så, då lär det ju bakas ;-) Iallafall, det jag skulle komma till. Klickade mig in på Style and Fun Stuff och hittade exakt samma tyllset som mig till ett kanonpris! Jag köpte mitt på Ebay för nästan samma summa, lite billigare. Men det är ändå ett kanonpris med tanke på att tyllar är ganska dyra.


Finns att köpa här för 289:- Ett riktigt klipp!

Kommentarer
Postat av: mattomuttan

Snygghöna! perfekt att du har sånna där grejjer. då kan du bara massor av kakor till mig som ser olika ut! ;)

2012-01-18 @ 16:55:58
URL: http://jmba.blogg.se/
Postat av: cakeandbake

Undrar hur den tyllen längst ner på höger sida fungerar? Har du några bilder på vad den användas till?



Tack på förhand!

2012-04-01 @ 09:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback