Det är jobbigt att vara kort!



Blev visst en outfit bild från igår. Skönt att komma i alla fina jeans igen, däremot börjar alla vara för stora. Och det är inte det enda problemet. Det är så jobbigt att bara vara 1.63 cm och köpa jeans. För det är enormt svårt att hitta par som passar! På de flesta jeansleggingsen kan man inte välja längd och på dessa vanliga jeans hade jag den kortaste längden på. Ändå så korvar dom sig och ser ut som skit. Spelar ingen roll hur mycket man viker upp dom eller försöker trycka ner jeansen i sockarna. Alltid samma jeansproblem. Har ni samma problem? Svinsvårt att hitta ett som sitter någorlunda bra!


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag har exakt samma problem... Har dessutom väldigt smala ben (tydligen) och kan inte, hur jag än försöker, hitta jeans som sitter bra i benen samtidigt som jag får igen gylfen. (Y)

2012-03-07 @ 16:02:58
URL: http://thisismylifebiiatches.blogg.se/
Postat av: Minna

Gud vad jag är avis på dig! Skulle också så gärna vela få bort lite extrakilon. Krävdes det målmedvetenhet eller "flöt du som bara med i strömmen"? Du var hur som helst sjukt duktig! :)

2012-03-07 @ 22:55:21
URL: http://boissbaon.blogg.se/
Postat av: Kenny

hörru.. du kort! vad e jag då :P

2012-03-07 @ 23:28:58
Postat av: Sunshine

Hoppas du drar i bromsen inann du blir mer ful än snygg!! Superfin nu!!! puss

2012-03-08 @ 12:53:13
Postat av: Mli - Husägare & barnlängtan ♥

Jag är endast 1,59 men jag har inte känt av det problemet så mycket om jag ska vara ärlig :P Köper väl oftast jeans med längdstorlekar, brukar ta 30.

2012-03-15 @ 10:10:07
URL: http://idamli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback