Dålig, yr och ont i bröstet.

Lite dåligt med updates, men jag har faktiskt haft fullt upp hela veckan. Och då jag inte har haft fullt upp så har jag faktiskt mått skit. Hela veckan har jag varit lite illamående, yr och ont i bröstet. Inte riktigt min vecka .. I lördags var det värst men har klarat mig under de lediga dagarna, så det tackar jag kroppen för. 

Ska börja fixa mig iordning nu, för bara om ett litet tag ska vi på visning! Lovar bättre updates i veckan!


En bild på min nya virkade blus som inhandlades för några veckor sen. Hittade den nyss, den låg fortfarande i shoppingpåsen, haha.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kanske är gravid ;)

2012-05-07 @ 15:24:11
URL: http://emmaala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback