Ni bestämmer!

Jag har lite brist på fantasi nu när det kommer till matlagning. Ge mig gärna några tips vad för typ av mat ni vill se här på bloggen. Lättlagat, enkla matlagningstips, grilltips, långkok, storkok, sommarmat, kyckling, kött, såser, alá carte, vegetariskt, fisk, gratäng, bröd, mousse, långpanna eller något annat sött. Ja, vad som helst egentligen! Känner att jag stannat av i fantasin. Därför vore ni jättegulliga om ni berättade vad ni vill se mer av. Så jag hoppas att jag får förslag av er :) ♥



Kommentarer
Postat av: Johannes

Köttfärslimpa! Har vart sugen på det i flera veckor nu, skulle vara fint att få ett bra recept! :)

2012-05-09 @ 00:31:59
Postat av: Lina

Grillat! :) Gärna olika marinader man kan göra själv :)

2012-05-09 @ 09:19:08
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Postat av: Mli - Husägare & barnläntan ♥

Har du nå enkelt recept på torskfilé? Har köpt det för någon dag sen men aldrig lagat det tidigare! Det ligger på tining nu men vette fan hur jag ska laga det ;) Ugn, koka eller steka?

2012-05-09 @ 09:32:03
URL: http://idamli.blogg.se/
Postat av: Ullis

Jag skulle vilja se lite mer lättlagat och enkla matlagningstips :) men tycker samtidigt om att läsa om allt annat också! :D Tack för en bra blogg!!

2012-05-09 @ 11:00:02
Postat av: Sofie

Lättlagat och gott! :D

2012-05-09 @ 17:35:27
Postat av: victoria-ensamstående mamma till rasmus

skulle vara trevligt med enkla och goda recept som går fort att göra, gärna nåt me lax.

och självklart recept på bakverk! :)

2012-05-09 @ 18:01:00
Postat av: Jennie

Hej!



Jag har dragit igång en tävling på min blogg i samarbete med BrilliantSmile gällande deras senaste produkt på marknaden - BrilliantSmile whitening boost toothpaste.



Du har nu chansen att vinna 1 av 4 tuber och tävlingsreglerna är väldigt enkla. Direktlänk till tävlingen: http://jenniemariajohansson.se/2012/may/utkast-maj-8-2012.html



Hoppas du vill vara med och tävla!

Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlingstips!



/ Jennie

2012-05-10 @ 15:41:09
URL: http://jenniemariajohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback