Skitjäklaskitväder.

Jag hade sett framemot en riktigt mysig höstdag, med varma färger och solen som kikar fram lite smått. Få ta fram kameran och fota lite höst. Men regnet fortsätter att ösa. Piteå är nog inne i någon regnperiod. Nästa vecka kan det få bli fint. Ja, det tycker jag! Nu ska jag roa mig med att baka litegrann.

Istället har jag roat mig med att rensa garderoben. 2 Ikea påsar med kläder ner i förrådet. Alla sommarkläder får nu ligga där och vila tills det är dags igen! Först ska vi ha en kall vinter. Men det är väl fint det med. Om inte någon känner för att bjuda med mig på en lång semester till det varma, typ hela vintern?

En liten skillnad. Fanns ingen plats för alla kläder. Undrar hur länge garderoben får hålla sig fin, en vecka? 
 




Kommentarer
Postat av: Hanna - sjuksköterskestuderande

Haha! Känner igen mig :) man renasar och sorterar men så fort man ska ha ett klädesplagg dagen efter ser det ut som fan igen :p

Svar: Haha eller hur! Det är egentligen sjukt. Alltid konstant oordning!
mycookingheart.blogg.se

2012-10-08 @ 18:29:40
URL: http://mittliviovik.blogg.se
Postat av: Annah

Jag har samma problem! ;-) brukar bli stökig på en gång typ!

Svar: Eller hur, efter två gånger så är det kaos!
mycookingheart.blogg.se

2012-10-08 @ 21:05:22
URL: http://www.iannahshuvud.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback