Lite mixade mobilbilder. Från sommaren, till nu.


1.Tagit efter-krogen bilder. 2.Shoppat loss på Laduree. 3. Och haft gourmet vecka.


1. Haft besök av min far och käkat på jobbet. 2. Umgåtts med Mr Duckface en massa. 3. Ute och prmenixar runt grisan. 4. Haft myskväll med mina finaste tjejer! ♥


1. Suttit på Kallax och inväntat plan. 2. Fikat loss i Stockholm. 3. Ätit flygfrukost. 4. Myst i Kungsträdgården!


1 Ätit frukostbuffet innan avång till Italien. 2. Haft underbart väder därborta! 3. Legat vid poolen och förtärt öl. 4. Flygt över ett randigt land.


1. Tagit egobilder i Italien. 2. En ny blus.


1. Plockat många liter blåbär. 2. Fångat gammel-aborren. 3. Kollat på massa träningsmatcher. 4. After work.


1. Umgåtts med fina Sandra. 2. Haft mysiga komipskvällar! 3. Innan utgång. 4. Jamen jag. 5. Umgåtts med många lurviga (bokstavligt talat),

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHA., fan vad snygg jag är!

Svar: Att du är ;)
mycookingheart.blogg.se

2012-09-18 @ 21:27:12
URL: http://converseislove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback