Dermatix.

I kockyrket blir det lätt en och annan brännskada. Iallafall för mig .. Har aldrig riktigt tidigare stört mig på dom men nu tycker jag inte dom är så speciellt sexiga längre att titta på. Jag menar, vad ska folk tro? Det ser ut som märken från att ha bränt sig med cigaretter och rakblad, haha. Så nu har tag tagit tag i det och läst både på internet om både laser, plåster, behandlingar, krämer, salvor, tabletter och etc etc. 

Skulle jag ta laser så måste jag ju nästan behandla mig varje månad, haha. Okej, inte riktigt då.

"Dermatix är en gel som naturligt fyller ut och täcker ojämnheter i ärret och den omgivande huden. Produkten bildar ett elastiskt skikt så man kan med fördel även behandla rörliga kroppsdelar.

Efter ca 5 minuter bildar Dermatix ett semiocclusivt ytskick som ger en gynnsam miljö för en effektiv ärrläkning samtidigt som den låter huden andas som normalt."

Sen var det massa mer också, den kan behandla ärr som är upp mot 4 år gamla. Köptes på Apoteket för nästan 500 pix. Lite dyrt, så nu hoppas jag bannemig att den funkar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga gärna om resultat, jag letar nämligen efter såna produkter!

Svar: Absolut, före och efter bilder kommer :)
mycookingheart.blogg.se

2013-02-13 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback