Önskelista.

Och som vanligt på min mors begäran så kommer en liten önskelista till jag fyller år. Nu får du faktiskt ge dig morsan! Det här är sista. Jag vill inte ha något.
 
Nåja, lite små tjaffs skulle jag gärna vilja ha. Nya träningsskor då mina har sisådär 6-7 år på nacken. Tycker dom är tillräckligt utnötta. Sen en liten hårklippning hade suttit fint. Och gärna ett Belkin armband att förvara telefonen när jag kör löpning.


1. Träningsskor, dessa fina från Asics har jag spanat in., strl 38. Finns på Sportamore 2. Belkin armband för Galaxy S III för löpbandet, finns på Intersport. 3. Presentkort på Hårtudion här i Piteå för klippning. 4. One Tree Hill säsong 1-9.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback