Hemma hos mig del 2.

Då kör vi väl lite mer bilder dårå. Nu tog jag vardagsrummet, för både sovrummet och köket var lite ostädat, hehe ;) 


En väldigt full bokhylla med filmer, böcker och annat gorm. Det är morgondagens rensnings projekt. Och mina nya gardiner till vänster är ostrukna. Jag behärskar inte strykjärn, så dom får hänga sig raka ;)


Har massor av filtar. Men nu har några fått krypa in i brudkistan. Man ryms ju inte att sitta annars. Sen tänker jag låta brudkistan agera leksakförråd till vildingarna.


Hade ingen bra bild att skriva ut, så jag skrev ut ett av mina favoritcitat istället. Känner ni igen det? Om jag säger Mouth?




Kommentarer
Postat av: Ida

gud vad fint ni har det! :-)

Svar: Tack! Nu får du komma och hälsa på mig ;)
mycookingheart.blogg.se

2013-01-30 @ 14:38:14
URL: http://rockinshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback